Mar 19, 2017

We are ADHD,World-Chaser.


In this real world(especially www network),No Output,No Existance.
So we decided to express our expressure of exist.
We will leave our will at this place.
---Our life steps,thinking,thoughts.---









Chase me(us) or republic us or watch at us.
We fight to go ahead of our life.
Thank you.
I LOVE YOU,darling of our companion.
















======================================================

私たちはADHDで世観追跡者(ワールド・チェイサー)。




この実世界では(特にこのネットでは)、アウトプットしないと存在認知されない。
だから私達は存在を発信することにした。
私達の意思をこの場所に遺すことにした。
―――人生の歩み、思考、考え―――



私達を追って、共有して、看守して??
人生で健闘し敢闘するから。
ありがと。
あなたのこと、愛してる。私達の愛しい仲間で共闘者。




No comments:

Post a Comment