Jul 2, 2017

Kuu:
We try ONE trading style at "bet365".

クー:
私たちは "bet365"で、1つの
取引スタイルを試しています。



We target at categoly "SOCCER" now.

私たちは現在、「サッカー」をターゲットにしています。



Like this.
200yen over could almost use "CASH OUT",we are so hear.
We tried at 20yen(nearly 18cents)most small position in this "bet 365".

We verificate our first trading style,expectation rate now.

このような。
200円以上は「キャッシュアウト」をほとんど使うことができました。
この「ベット365」では、最小規模なポジション20円(ほぼ18セント)で試しています。

私たちは最初の取引スタイル、期待レートを検証します。



"CASH OUT" is now coming.
But we don't use now.

「キャッシュアウト」が開始されました。
しかし、私たちは使用しません。

No comments:

Post a Comment