Jul 2, 2017

Yuu:

Oh,we don't show our Forex-trade position now.


ゆう:

ああ、私たちはForex取引の
ポジションを見せてなかったね。







































We changed our trading style.
Switching to swing,a few day -position taking trading style.
We have this long position at least 3 days.

トレーディングスタイルを変更しました。
スイングに切り替えて、数日のポジションでの取引スタイルを取る。
我々は少なくとも3日間このロングを持っている。




Two points were coming.
We used "Cash Out",because we could get 20% over profit immediately.
So,we cutted the risks.

2つのポイントが来ていた。
私たちはすぐに利益を20%上回ることができるので、「キャッシュアウト」を使用しました。
そこで、私たちはリスクを削減しました。


Kuu:
Google translation tell us strange Japanese!!


クー:
Googleの翻訳は、私たちに変な日本語を教えてくれます!
へんたい!! (‥ºั⌔ºั‥ )<梨汁ぶしゃー==͟͟͞͞

No comments:

Post a Comment